Skicenter Latemar

Zhruba ve středu celé lyžařské oblasti Val di Fiemme leží skiareál Skicenter Latemar. Ze všech lyžařských oblastí v údolí Fleimstal má nejvíce sjezdových tratí a lyžaři tady mohou trávit den na více než 50 kilometrech sjezdovek. Charakteristickým rysem Skicenter Latemar jsou nádherné výhledy na okolí skalní masivy, kterých si návštěvníci mohou užívat na většině místních sjezdovek.

ski-center-latemar-1.jpg ski-center-latemar-2.jpg ski-center-latemar-3.jpg

Nástupní možnosti do Skicenter Latemar jsou hned 3. Nejseverněji leží Obereggen a přímo v údolí u Avisia se pak nalézá nástupní stanice nedaleko severního okraje městečka Predazzo. Poslední možností je pak nástup v obci Pampeago, která leží přímo v srdci celé oblasti.

Protože jde o největší a také nejznámější lyžařský areál z celého Val di Fiemme, hlavně během nejvyšší lyžařské sezóny tady bývá poměrně rušno. Neznamená to, že by byl skiareál přelidněn, ovšem zejména ve srovnání s okrajovými oblastmi Fleimstalu je tady na sjezdovkách více lidí. Ovšem i zde je možné najít sjezdovky, které i v únoru spíše zejí prázdnotou než aby se jednalo o frekventované lyžařské terény.

Skicenter Latemar bude maximálně vyhovovat zkušeným a zdatným sjezdařům. V nabídce sjezdovek tady jednoznačně vedou sportovně laděné červené tratě a technicky nejnáročnější černé sjezdovky. Za všechny stojí za to jmenovat kupříkladu sjezdovku s číslem 2 přímo nad vesničkou Obereggen v severní části oblasti. K černým tratím se pak řadí strmá trať z Pala di Santa nebo sjezdovka Torre di Pisa.

Ve Skicenter Latemar se bude líbit i snowboardistům a vyznavačům freestyle lyžování. V nabídce je totiž hned několik funparků s nejrůznějšími atrakcemi. K dispozici jsou i měřené úseky nebo trať na skicross. Komu by lyžování přes den nestačilo, může se vydat na sjezdovky za umělého osvětlení, které je v rámci skipasu Val di Fiemme v ceně. A kdo už by měl lyží dost, může zavítat třeba na sáňkařskou dráhu.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License